Zasady wynajmu
1. ZAMÓWIENIE
- Najemca w formie pisemnej (e-mail) składa zamówienie na adres biuro[at]getevent.pl (możliwość z skorzystania naszego formularza – LINK)
- W zamówieniu powinny znajdować się następujące dane: rodzaj i okres wynajmowanego sprzętu, termin realizacji, miejscowość realizacji.
- Zaakceptowane zamówienie otrzymuje wiadomość zwrotną, w której wysyłamy potwierdzenie, regulamin wynajmu oraz fakturę PROFORMA zawierającą wartość i warunki płatności.
- Faktura PROFORMA stanowi informację handlową.
- Po zaakceptowaniu zamówienia, regulaminu i warunków płatności przez klienta, prosimy o przedpłatę w wysokości 50% wartości zamówienia.
- Klient otrzymuje informację o zaksięgowaniu przedpłaty.
- Zamówienie bez przedpłaty w przeciągu 2 dni od wysłania potwierdzenia przez wynajmującego do najemcy jest anulowane.
- Zamówienia potwierdzone wpłatą zadatku(przedpłata) mają pierwszeństwo przed zamówieniami / zapytaniami niepotwierdzonymi.
- Rezygnacja z zamówienia po wpłacie zadatku nie stanowi podstawy do rozwiązania umowy oraz do zwrotu zadatku niezależnie czy zamówienie jest rozwiązane w części lub w całości.
- Wszystkie zmiany w zamówieniu należy zgłaszać najpóźniej do 4 dni przed wyznaczonym terminem w zamówieniu pierwotnym.
- Wszystkie zmiany zgłoszone w terminie krótszym niż 4 dni mogą nie zostać rozpatrzone.
- Płatność z usługę następuje najpóźniej ostatniego dnia realizacji.
- Faktura za wykonaną usługę wystawiana, jest po otrzymaniu zapłaty. W zależności od wymagań klienta, fakturę możemy przekazać osobiście ostatniego dnia realizacji, wysłać mailem czy w formie tradycyjnej za pomocą listu poleconego.
2. CENA I OKRES WYNAJMU
- Okres wynajmu wynosi maksymalnie 14 dni od daty zrealizowania zamówienia.
- Podstawowa cena wynajmu sprzętu obejmuje okres 2 dni od dnia zrealizowania zamówienia.
- Powyżej 2 dni wynajmu sprzętu naliczany jest koszt wynajmu stanowiący 50% ceny podstawowej sprzętu.
- Cena i okres wynajmu może zostać zmieniony tylko i wyłącznie po uzgodnieniu warunków najemcy z wynajmującym.
3. TRANSPORT, MONTAŻ, DEMONTAŻ
- Transport sprzętu odbywa się samochodem dostawczym DMC 3,5t przez pracownika firmy GETEVENT.
- Koszty transportu wyliczane są indywidualnie na podstawie stawki kilometrowej.
- Najemca zobowiązany jest do zapewnienia miejsca rozładunku i załadunku na terenie realizacji usługi.
- Dodatkowe koszty w transporcie np. wniesienie sprzętu na piętro, naliczane będą indywidualnie w zależności od stopnia trudności.
- Transport sprzętu prowadzimy indywidualnie i nie ma możliwości swojego transportu.
- Montaż i demontaż doliczany jest indywidualnie w zależności od utrudnień.
- Montaż i demontaż realizowany jest tylko przez pracowników firmy GETEVENT.
- Przekazanie sprzetu klientowi jest potwierdzony protokołem przekazania podpisanym przez osobę reprezentującą klienta z możliwością wpisania uwag dotyczących wynajmowanego sprzętu tj. zarysowania, pęknięcia itp.
- Odbiór sprzętu od klienta jest potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez pracownika GETEVENT zawierający ewentualne uszkodzenia podpisane przez klienta.
- Za uszkodzenia powstałe z winy klienta będą naliczane dodatkowe opłaty obejmujące koszty naprawy lub odtworzenia. Rozliczenie następuje na podstawie faktury VAT.
- Kara za zwrot sprzętu w innym terminie niż był zawarty w zamówieniu będzie dodatkowo płatne, opłata to 50% wartości zamówienia naliczane za każdy dzień zwłoki.
4. OGÓLNE ZASADY WYNAJMU
- Klient odpowiada za wszystkie uszkodzenia sprzętu od momentu przekazania sprzętu do jego odbioru nawet spowodowane przez osoby trzecie nie związane z klientem.
- Ubezpieczenie sprzętu nie jest wliczone w koszt wynajmu.
- Klient zobowiązuje się używać wynajmowany sprzęt zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Klient zobowiązany jest zwrócić sprzęt uporządkowany nie wymagający sprzątania podczas demontażu.
- Za wszelkie szkody wyrządzone w związku z nieprawidłowym użytkowaniem sprzętu ponosi Klient.
- Za zgubienie 1 numerka będzie dodatkowo naliczona kwota 15 zł netto