Zasady wynajmu

1. ZAMÓWIENIE

  • Najemca w formie pisemnej (e-mail) składa zamówienie na adres biuro[at]getevent.pl  (możliwość z skorzystania naszego formularza – LINK)
  • W zamówieniu powinny znajdować się następujące dane: rodzaj i okres  wynajmowanego sprzętu, termin realizacji, miejscowość realizacji.
  • Zaakceptowane zamówienie otrzymuje wiadomość zwrotną, w której  wysyłamy potwierdzenie, regulamin wynajmu oraz fakturę PROFORMA zawierającą wartość i warunki płatności.
  • Faktura PROFORMA stanowi informację handlową.
  • Po zaakceptowaniu zamówienia, regulaminu i warunków płatności przez klienta, prosimy o przedpłatę  w wysokości 50% wartości zamówienia. 
  • Klient otrzymuje informację o zaksięgowaniu przedpłaty.
  • Zamówienie bez przedpłaty w przeciągu 2 dni od wysłania potwierdzenia przez wynajmującego do najemcy  jest anulowane.
  • Zamówienia potwierdzone wpłatą zadatku(przedpłata) mają pierwszeństwo przed zamówieniami / zapytaniami niepotwierdzonymi.  
  • Rezygnacja z zamówienia po wpłacie zadatku nie stanowi podstawy do rozwiązania umowy oraz do zwrotu zadatku niezależnie czy zamówienie jest rozwiązane w części lub w całości. 
  • Wszystkie zmiany w zamówieniu należy zgłaszać najpóźniej do 4 dni przed wyznaczonym terminem w zamówieniu pierwotnym. 
  • Wszystkie zmiany zgłoszone w terminie krótszym niż 4 dni mogą nie zostać rozpatrzone.
  • Płatność z usługę następuje najpóźniej ostatniego dnia realizacji. 
  • Faktura za wykonaną usługę wystawiana, jest po otrzymaniu zapłaty. W zależności od wymagań klienta, fakturę możemy przekazać osobiście ostatniego dnia realizacji, wysłać mailem czy w formie tradycyjnej za pomocą listu poleconego. 

2. CENA I OKRES WYNAJMU

  • Okres  wynajmu wynosi maksymalnie 14 dni od daty zrealizowania zamówienia. 
  • Podstawowa cenna wynajmu sprzętu obejmuje okres 2 dni od dnia zrealizowania zamówienia.
  • Powyżej 2 dni wynajmu sprzętu naliczany jest koszt wynajmu stanowiący 50% ceny podstawowej sprzętu.
  • Cena i okres wynajmu może zostać zmieniony tylko i wyłącznie po uzgodnieniu warunków najemcy z wynajmującym.

3. TRANSPORT, MONTAŻ, DEMONTAŻ

  • Transport sprzętu odbywa się samochodem dostawczym DMC 3,5t przez pracownika firmy GETEVENT.
  • Koszty transportu wyliczane są indywidualnie na podstawie stawki kilometrowej.
  • Najemca zobowiązany jest do zapewnienia miejsca rozładunku i załadunku na terenie realizacji usługi.
  • Dodatkowe koszty w transporcie np. wniesienie sprzętu na piętro, naliczane będą indywidualnie w zależności od stopnia trudności. 
  • Transport sprzętu prowadzimy indywidualnie i nie ma możliwości swojego transportu. 
  • Montaż i demontaż doliczany jest indywidualnie w zależności od utrudnień.
  • Montaż i demontaż realizowany jest tylko przez pracowników firmy GETEVENT.
  • Przekazanie sprzetu klientowi jest potwierdzony protokołem przekazania podpisanym przez osobę reprezentującą klienta z możliwością wpisania uwag dotyczących wynajmowanego sprzętu tj. zarysowania, pęknięcia itp.
  • Odbiór sprzętu od klienta jest potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez pracownika GETEVENT zawierający ewentualne uszkodzenia podpisane przez klienta.
  • Za uszkodzenia powstałe z winy klienta będą naliczane dodatkowe opłaty obejmujące  koszty naprawy lub odtworzenia. Rozliczenie następuje na podstawie faktury VAT.
  • Opóźnienie za zwrot sprzętu w innym terminie niż był zawarty w zamówieniu będzie dodatkowo płatnie stanowiące 50% wartości zamówienia naliczane za każdy dzień zwłoki.

4. OGÓLNE ZASADY WYNAJMU

  • Klient odpowiada za wszystkie uszkodzenia sprzętu od momentu przekazania sprzętu do jego odbioru nawet spowodowane przez osoby trzecie nie związane z klientem.
  • Za zgubienie 1 numerka będzie dodatkowo naliczona kwota 5 zł netto
  • Ubezpieczenie sprzętu nie jest wliczone w koszt wynajmu.
  • Klient zobowiązuje się używać wynajmowany sprzęt zgodnie z jego przeznaczeniem.
  • Klient zobowiązany jest zwrócić sprzęt uporządkowany nie wymagający sprzątania podczas demontażu.